Sposoby wysyłki oraz przyjmowanie i czas realizacji zamówień.

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Dostawa na terenie kraju realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej, wysyłka kurierem oraz wysyłka za granicę realizowana wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu, ustaleniu oraz akceptacji kosztów przez Klienta. Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu.W razie pomyłki prosimy o kontakt pod nr tel. 669 999 962. Koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno. Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Przyjmowanie i realizacja zamówień:

1. Zamówienia składa się poprzez witrynę sklepu internetowego, drogą telefoniczną pod nr: 669 999 962 oraz drogą mailową na adres humavit@varia.com.pl.

2. Jeśli klient nie odebrał zamówienia lub nieterminowo reguluje należności za zamówiony towar, sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji kolejnego zamówienia.

3. Każde zamówienie musi zostać potwierdzone telefonicznie bądź mailowo przez pracownika sklepu w ciągu 24h od złożenia zamówienia.

4. W przypadku, gdy nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia złożonego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr: 669 999 962 w celu uniknięcia pomyłek.

5. Klient ma prawo zmienić zamówienie w całości bądź w części lub anulować zamówienie do momentu wysyłki. Jeżeli z jakichkolwiek powodów zmienią Państwo zdanie, prosimy o bezzwłoczne poinformowanie pracownika sklepu pod nr: 669 999 962.

6. Zamówienia są realizowane w kolejności ich wpłynięcia, jeśli z jakiegoś powodu towar nie będzie dostępny w magazynie, klient zostanie bezzwłocznie poinformowany o takiej sytuacji i podejmie decyzję czy zamówienie ma zostać zrealizowane w części bądź anulowane.

7. Zamówienia (forma płatności pobranie) realizowane są tego samego dnia lub maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia.

8. Zamówienia (forma płatności przedpłata - w momencie zaksięgowania wpłaty na konto) realizowane są tego samego dnia lub maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia.

9. Zamówienia złożone w piątek do godziny 12:00, realizowane są w tym samym dniu lub maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 realizowane są w poniedziałek.

10.Sklep nie odpowiada za opóźnienia ze strony Poczty Polskiej.

11. Warunkiem złożenia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza : podanie danych, miejsca dostarczenia przesyłki, numeru telefonu, adresu e-mail.

12. Towary dostarczane będą pod adres zaznaczony w formularzu.

13. Zamówienia są wysyłane: a)w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - natychmiast po złożeniu zamówienia, b)w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Do każdego zamówienia zostaje dołączony paragon fiskalny, jeśli życzą sobie Państwo fakturę VAT prosimy zaznaczyć to w zamówieniu. Osoby prowadzące działalność gospodarczą prosimy, aby pamiętały o podanie NIP-u potrzebnego do prawidłowego wystawienia Faktury VAT.

14. Zamówienia złożone na kwotę powyżej 300 zł wysyłamy na koszt sklepu internetowego

15. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.